GALERİ

1 dakikalık egzersiz ile Brezilya kalçası…

1 dakikalık egzersiz ile Brezilya kalçası ve uzun bacaklar…

Deneyimli spor eğitmeni Özer Canlı, kadınların hayali olan Brezilya kalçasına ve uzun bacaklara sahip olmanın sırrını anlattı…

Dikkat çekici bir güzelliğin başrolünde her zaman uzun bacaklar ve biçimli sıkı kalçalar vardır… Kusursuz bir görünüme sahip olmak ise sanıldığı kadar zor değil ama tabi ki sabır gerektiriyor… One Way Stüdyo’nun sahibi, pek çok ünlü isme yaşam koçluğu yapan Özer Canlı, hayalleri gerçeğe dönüştüren mucize formülün temeli olan egzersizleri açıklıyor.

Özer Canlı, Brezilya kalçasına sahip olmak ve bacakları daha sıkı ve uzun göstermek için, öncelikle kalça kası denilen “gluteal” kaslarını sıkılaştırmanın, böylece kalçanın daha yukarıya kalkmasını sağlamak gerektiğini söylüyor. Canlı, en iyi sonucu veren egzersizleri ise şöyle anlatıyor: “Pilates topunu duvara ve sırtınızı da topa dayayıp oturup kalkarak 1 dakika boyunca aralıksız squat egzersizi yapın. Lunge hareketi de bacaklar için önemli bir egzersiz. Ellerde 1 kilogramlık ağırlıkla önce sağ bacağınızı öne atıp oturup. Sonra sol bacağınızı öne atıp oturup kalkın. Sırt üstü yere uzanın. Bacaklarınızı kalçalarınıza doğru çekin ve bacaklarınızın üzerinde önce gövdenizi sonra da sol bacağınızı kaldırın. Aynı hareketi sağ bacağınız için de tekrarlayın. Her hareketi 3 set yapın…” İşte bu kadar kolay, ama önerilen egzersizlerin günlük yaşamın bir parçası olması gerektiğini unutmayın…

Yön tuşlarıyla geçiş yapabilirsiniz

kalan karakter 1000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan CAFE RUJ veya caferuj.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.