Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Sizce günümüz kadınının alışveriş alışkanlığında, ayakkabının vazgeçilmez olma nedeni Külkedisi masalı olabilir mi? Ya da görselliğe yapılan her yatırımın umulmadık kapılar açmasının Rapunzel'in saçlarıyla bir ilgisi var mı?
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Ne kadar büyüsek de "Dile Benden Ne Dilersen" diyen sihirli bir lambaya olan inancımızın hala bu kadar güçlü olmasının nedeni, çocukluğumuzda masallarla zihnimize işlenen davranışların tüketim alışkanlıklarımızı, hatta marka tercihlerimizi belirlemesi olabilir mi?
Pazarlama ve Marka Yönetim Danışmanı Didem Moralıoğlu'nun "Ben Marka Olsam" kitabı, masalların sihirli dünyasının gerçek hayata yansımalarından yola çıkarak satacak bir ürünü ve hizmeti olanlar için farklı bir marka yönetimi yaklaşımı sunuyor.
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Epsilon Yayınları etiketiyle raflardaki yerini alan "Ben Marka Olsam," marka olmak isteyen, sattığı ürün ya da verdiği hizmeti tanıtma ve pazarlama konusunda stratejiye ihtiyaç duyanlar için bir yol haritası niteliğinde…
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Marka alfabesini doğru okumak
İster kişisel isterse kurumsal bir marka olun ya da bir şirkette çalışın… Nasıl bir marka olmak istediğinize karar vermeden ve bunun için yapılması gerekenleri doğru kurguyla, zamanlamayla hayata geçirmeden marka yönetimi yapmanız neredeyse imkânsız.
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
İşte Moralıoğlu'nun 15 yıllık birikimini yansıttığı "Ben Marka Olsam" kitabı "Siz bir marka olsanız, ne yapardınız? Nasıl bir marka olurdunuz? Bir markayı nasıl yönetirdiniz? Marka olmak mı daha zor, bir markayı yönetmek mi?" sorularına cevap veriyor ve okurlarına "marka alfabesini" öğretiyor.
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
"Alaaddin'in hikâyesini oldum olası çok severim. Sizin de, lambasıyla hayallerine kavuşan o çocuğun yerinde olmak istediğinizi duyar gibiyim. Aslında bakarsanız, olabilirsiniz. Ama unutmayın, Alaaddin'in o lambayı elde etmesi ve sonunda dileklerine kavuşmadı hiç de kolay olmamıştı. Tüm engellere rağmen azimle, kararlılıkla, inançla yol almış ve sonunda lambaya ulaşmıştı. Onun hayali sevgilisine kavuşmaktı; sizinkiyse kendinizden bir marka yaratmak. Alaaddin'in sihirli lambasını size vermesem de, bu kitabı sunuyorum." diyen Didem Moralıoğlu; okurlarını kitabın sayfalarını çevirmeye, okuduklarını hayata geçirmeye ve kendi hikâyelerini yazmaya davet ediyor.
Ben marka olsam “Dile benden ne dilersen”
Didem Moralıoğlu kimdir?
Mimar Sinan Üniversitesi Güzel Sanatlar Akademisi'ni bitirdikten sonra tasarımcı olarak dört yıl çalıştı. Tasarımcılığın kazandırdığı hayal gücünü yaratıcılıkla birleştirerek, kariyerine görsel pazarlama alanında devam etti. Bir fikri tasarlama, konumlandırma ve uygulama pratiklerine yabancı olmadığı için pazarlama alanında hızla yol aldı. Tecrübeyle edindiği bilgileri, sonsuz okuma aşkıyla pekiştirdi ve pazarlama ve markalama konularında stratejiler geliştirip bu stratejileri başarıyla hayata geçirmeye başladı. Bu başarıları karşılığında ulusal ve uluslararası ödüller aldı.